31.01.2012

New

wczoraj był ciężki dzień . nie poroznosiłam podań bo było już za poźno. Dzisiaj będę  co wiedzieć co z moją dotychczasową pracą . I dzisiaj podeśle pare CV. Zimno, mróz  dał się we znaki. Wszystko mnie bolało i pierwsze co zrobiłam po przyjściu do domku to weszłam do ciepłego łożka.

Wczoraj na poprawę humoru kupiłam  buty ,botki na wiosnę oraz kaktusa :). pokaże wam dzisiaj je na pewno ;). Wczoraj nie miałam nawet siły wejść na komputer.

Enjoy .

Yesterday was a tough day. not poroznosiłam applications because it was too late. Today, what I know what my current job. And today podeśle few CV. The cold, the frost has made himself felt. Everything hurt me and the first thing I did after coming to the house it went into a warm bed.

Yesterday I bought humor to improve shoes, boots and cactus in the spring:). it will show you today for sure:). Yesterday I had no strength even to enter the computer.

Enjoy.

1 komentarz: