05.02.2012

New clothes

Kocham zakupy!  i ogłaszam to wszem i wobec , przez duże K. ! ;). przez bite 3 miesiące polowałam na bluzkę koloru koralowego lub pomarańczowego w stylu nietoperz. I co się okazało ?. po tym jak odpuściłam totalnie, nie szukałam już bo wydawało mi się ,że nie ma sensu . Natrafiłam na tą bluzkę . nie wahając się weszłam do sklepu i bez przymierzenia ,wiedząc ze jest specjalnie dla mnie wzięłam ją i jak na wyścigach ruszyłam pewnym i szybkim krokiem do kasy . I oto jestem szczęśliwą posiadaczką mojej cudownej wymarzonej bluzki W końcu :). zakupiłam jeszcze sweterek w kolorze kremowym .Dostałam również w prezencie od pewnej osoby opaskę do spania ;). Od dawna zamierzałam taką zakupić.

I love shopping! and announce to all and sundry, with a capital K! ;). by bite three months hunting for a blouse or orange coral color in the style of the bat. And as it turned out?. after I gave up completely, no longer looking for it seemed to me that makes no sense. I came across this shirt. not hesitating I entered the store and try on without knowing that it is special for me as I took it and set off on races and a quick step to the checkout. And here I am happy owner of my wonderful dream blouse In the end :). I bought more cream-colored sweater. I was also given as a gift from a person blindfold for sleeping;). It has long been going to the purchase.









17 komentarzy:

  1. Love that last pic! Great sweaters!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam ta opaske w empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the coral color! X

    Love,
    Zizi: www.zizistyling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każda kobieta uwielbia zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for your comment:) i like your blog, too and
    follow you now :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the first top and eye mask!

    XX,
    Miranda

    OdpowiedzUsuń
  7. obrigada pela visita! já estou te seguindo!
    amei o teu blog! bj

    OdpowiedzUsuń
  8. hello :)
    thx for your comment!
    nice blog (: i will follow u!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor ma ta pierwsza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice clothes! and the blindfold is pretty, haha!
    I like your blog!, i'll follow you!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. So pretty!

    PS. We've a DORIS giveaway on our blog! Check it out!

    ox from NYC!
    -Davie+Erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful purchases, I like them!!! This is such a nice post!
    Win 100€ to spend on boticca.com
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. love that blouse! pretty color.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog girl and interesting post! xx
    www.chloesterk.nl
    Hope you will visit my blog2

    OdpowiedzUsuń
  15. So pretty!

    PS. We've a DORIS giveaway on our blog! Check it out!

    ox from NYC!
    -davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń