28.02.2012

Up , up , up!

Kochane moje ! mam problemy z blogspot-em ostatnio i nie mogę opublikować wasze komentarze ani na nie odpisać . Pewnie jest to wina mojej przeglądarki .Ale dzisiaj komputer przejdzie " odnowę " :) więc na pewno odpowiem na wasze pytania a także odpiszę na wasze miłe komentarze. Dziękuję wam ,że tak dużo osób pisze do mnie oraz zagląda tutaj . :) Cieszę się bardzo. Już niedługo będzie 100 obserwatorów co mnie wprawia w wielki zachwyt i dumę.  Kochani w związku z tym,że coraz więcej was tutaj chciałabym zorganizować konkurs jak będzie 200 obserwatorów mojego bloga . Mam nadzieję,że już niedługo to nastąpi.
Nie tylko postój w postach i komentarzach nastąpił ze względu problemów komputera lub internetu lecz także z problemów zdrowotnych . Ale czuję się już o wiele lepiej :).
A co do diety to już 4 dzień ;). i nadal zero grzechów :D nic nie podjadałam :) , i pilnuję się swoich zasad .
Jedynie wczoraj nie jadłam zgodnie z tym co postanowiłam (co 3 godziny ) ,ponieważ pracowałam i nie miałam możliwości wychodzenia co 3 h na przerwę.
Moja dieta jest bogata w kaszę jaglaną ,która jest bogata Uwaga ! w błonnik ,który poprawia wygląd i kondycję cery, paznokci oraz włosów . można ją serwować na słodko oraz na słono , z owocami albo warzywami, prażoną i gotowaną . Na pewno nie znudzi się tak szybko :).
Czas na kawkę z mlekiem sojowym .


My dear! I have problems with blogspot, I recently and I can publish your comments or to not write back. Perhaps it is the fault of my browser. But today, the computer enters "renewal" :) so I'll answer your questions and will answer for your nice comments. Thank you for having so many people write to me and looks here. :) I am very pleased. Soon will be 100 sets of observers at me in great admiration and pride. Beloved, therefore, that more and more of you here would like to organize a contest to be 200 observers to my blog. I hope that soon it will happen.

Do not just stop at the posts and comments because there was a computer or internet problems but also with health problems. But I feel better now :).
And as for the diet is already four days;). and still zero sins: D :) sneaked nothing, and is careful of his principles.
Only yesterday did not eat according to what is decided (at 3 hours), because I worked and had no opportunity to leave every 3 hours for a break.
My diet is high in millet, which is rich Warning! in fiber, which improves the appearance and condition of the skin, nails and hair. it can be served with sweet and savory, fruit or vegetables, roasted and boiled. Surely not get tired so fast :)

Time for a coffee with soy milk :)


1 komentarz: