8.03.2012

GRAY

Wczoraj upolowałam w SH bluzeczkę w kolorze szarym. Moja garderoba cierpi na ubóstwo szarości ,które często przydają się i pasują do wielu rzeczy. Jestem zadowolona. jedynie 10 zł ! Bluzka jak nowa ,3/4 rękawy ,z dekoltem w kształcie łódeczki. W sam raz na wygodny outfit .

Yesterday hunted in SH blouse in gray. My wardrobe is suffering from poverty of gray, which often are useful and fit into many things. I'm happy. Only 10 zł! Men like new, 3/4 sleeves, the neckline in the shape of boats. Just in time for a comfortable outfit.




1 komentarz:

  1. Niestety nie jestem dobra osoba o pisaniu o wspolpracach bo mam ich niewiele, prawie wcale. nie prowadze po to bloga a wspolprac szukam tylko takich narawde godnych uwagi a nie chwytam sie wszystkich mozliwych firm :) w tej sprawie radze napisac do bloggerek ktore wspolpracuja z milionami firm i sie na tym doskonale znaja :))

    OdpowiedzUsuń