5.06.2012

Help ;)

Wczoraj po pracy nie miałam zupełnie siły, jedynie na co mi jej starczyło to na pofarbowanie włosów. Dlatego dzisiaj zamieszczę obiecane zdjęcia zakupów.
Ale teraz w wolnej chwili, chciałabym pokazać sukienki, które znalazłam. Zamierzam wybrać na ślub i wesele znajomych asymetryczną sukienkę, najlepiej beżową lub o barwie pudrowy róż. Ciężko znaleźć taką, która zadowoliłaby mnie w 100%. Ale kolor jest nieciekawy, ale jej długość lub nie ukrywajmy cena. Niektóre są tak kosmiczne, że sukienka nie jest warta takiej ceny.

Oto moje propozycje. Licze na wasze zdanie, które pomoże mi w podjęciu tej decyzji.

Yesterday after work I did not have quite the strength, only what I have enough of it to pofarbowanie hair. So today will put the promised photos of purchases.
But now, in your free time, I would like to show the dresses that I found. I'm going to choose for a wedding and a wedding dress asymmetrical friends, preferably a beige or a pale powder pink. It's hard to find one that would satisfy me 100%. But the color is dull, but its length or not hide the price. Some are so cosmic, that dress is not worth that price.

Here are my suggestions. I count on your opinion, which will help me in making this decision.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz