4.06.2012

inspiration

I w końcu zakończyłam teoretycznie I rok studiów. A dlaczego teoretycznie? A dlatego, że już nie mam już zjazdów na zajęcia. Zostało mi tylko kilka zaliczeń.
Wczoraj po oficjalnym zakończeniu zajęć udałam się do Centrum Handlowego na małe zakupy. Zakupiłam farbę do włosów - kolor czarny z połyskiem granatu. Pierwszy raz wypróbuję ten kolor więc trochę się boję efektu.
Również nabyłam kolejną bluzkę typu bokserka oraz coś jeszcze.
Zdobyczami pochwalę się potem.

A teraz miłego dnia i trochę insporacji na dzisiaj.

And finally, I finished first year of study in theory. And why in theory? And because I have not been to class reunions. I have been only a few credits.
Yesterday after the official end of the day I went to the mall for shopping. I bought hair dye - color with gloss black garnet. The first time I try this color so I'm afraid some effect.
Acquired also another type of boxer shirt and something else.
Achievements praise afterwards.

And now a nice day and a little insporacji for today.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz