12.06.2012

PASTELOWO

Ostatnio zakupiłam parę nowych ubrań, między innymi brzoskwiniową ( albo jak kto woli koralową) bluzkę. Połączyłam ją z moimi ulubionymi spodniami i butami. W  tym stroju kibicowałam Polakom na otwarciu EURO ;)
Ostatnio również pogodziłam się z moimi jeansami:) Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła pokazać wam stylizację z nimi w roli głównej.

Recently I bought some new clothes, including peach (or coral, if you prefer) blouse. I combined it with my favorite pants and boots. In this outfit, cheering Poles in the opening Euro;)

Recently reconciled with my jeans :) I hope that soon I will be able to show you the styling of them in the lead role.




11 komentarzy:

  1. świetny zestaw, uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hii! I'm totally in love with your jeans! They're not the normal mint we use to see! They have a strong great color! Love them! What do you think if we followed eachother? Kisses, Rita

    OdpowiedzUsuń
  3. It's done! Let's keep in touch :) And again, really love your jeans! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo...letnio :) Tylko słońca brakuje, a buty...moje marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty i spodnie! Outfit kojarzy mi się z latem mmm..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taka była intencja :D poczułam lato a tego lata pastele są obowiązkowe ;D i żywe kolory :D

      Usuń
  6. uwielbiam se spodnie ;D


    pastelowo ;D

    lidia

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki zestaw ;)

    buty<3

    OdpowiedzUsuń
  8. This is a really pretty outfit :) Thanks for commenting on my blog ! I am following :)
    cherryberrypoon.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń