8.06.2012

Poland :)

Dzisiaj mecz Polska-Grecja. Kibicujecie?
Ja nie jestem "wielką" fanką piłki nożnej, mimo, że pochodzę z rodziny piłkarzy i całe życie towarzyszy mi piłka nożna w różnej formie.
Ale dzisiaj oficjalnie zacznie się EURO 2012 i to my Polacy odegramy mecz.
kibicuję i przyznaję szczerze - zaraziłam się klimatem kibicowania:)

Dzisiaj ze znajomymi wybieramy się do baru by kibicować i świętować ;)
a dzisiaj zaliczenie i jutro :( no cóż ;) mam nadzieję, że w tym odniosę też zwycięstwo ;)

Today, the match between Poland and Greece. Do you support?
I am not a "great" football fan, although I come from a family of footballers and their lives with me football in different forms.
But today the official start to Euro 2012 and we Poles played the game.
fan of and I confess frankly - got infected rooting climate :)
Today we're going with friends to a bar to cheer and celebrate;)

a day pass and tomorrow: (;) Well I hope that in this I will also win;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz