11.01.2012

Jestem totalnie wypompowana z energii .Dopiero teraz znalazłam chwilę wytchnienia by napisać . Czuję każdy mięsień swojego ciała, najmniejszy ruch sprawia ogromny ból. Wczoraj byłam na spininngu na uczelni ,gdzie muszę uczęszczać na tą formę zajęć . 3 tyg . wolnego dało w kość . Po świętach czułam się ciężko i słabo co odczulam dzisiaj ,gdy moim ciałem rządzą zakwasy .W dodatku praca. Też macie dośćswojej pracy  ? niekiedy odczuwacie ,że spełniacie się zawodowo ,że praca sprawia wam radość a za parę dni macie ochotę położyć szefowi wymówienie na jego pięknym, nowym,świecącym się  biurku ?

Uciekam trochę posprzątać, buziaki.

I'm totally pumped with energy. Only now I found a break to write. I feel every muscle of his body, the slightest movement causes great pain. Yesterday I was at spininngu at the university, where I have to attend classes on this form. 3 wks. resulted in bone-free. After Christmas I felt a little hard and what I felt today when my body soreness rule. In addition to the work. Dośćswojej also have a job? sometimes feel that you meet the professionals that work makes you a joy and a couple of days you want to put on his head saying beautiful, new, shining on your desk?


I'm running away a little clean up, kisses.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz