26.03.2012

Color!

no i kolor wybrany :)) Jestem mega zadowolona ze swojego wyboru. Muszę przyznać,że nie było łatwo. ale w końcu udało się i mam nadzieję ,że moje zadowolenie z efektu będzie takie samo jak to ,które towarzyszy mi teraz .  A jaki kolor wybrałam ? nazwa to Różana Altanka . Jest to kolor bardzo łagodny lecz w rzeczywistości pewnie wyjdzie troszeczkę ciemniejszy niż na zdjęciu.
Za 3 tygodnie ten kolorek będzie nakładany na ściany  i już nie mogę się doczekać . co do dodatkow to postawiłam na beże i jego odcienie z dodatkiem brązu oraz fioletu . Tak by nie było zbyt słodko. Nie wykluczam również jakiś dodatków z różu i bialego jeszcze gdyż posiadam już takie rzeczy więc szkoda by leżały dalej w kącie. Może się na coś przydadzą . Ale to się okaże.

mam dla was kilka zdjęć ,które jeszcze czekają w kolejce do obróbki oraz na chwilę wolnego czasu. Niestety czas na porządki przed świętami, zadania   i pracę zaliczeniowe na studia oraz szykowanie do remontu. A więc życzę Tym co również zajmują się bałaganem przed świętami - Udanego i owocnego sprzątania :)

and no color selected :)) I'm mega happy with their choice. I must admit that it was not easy. but finally succeeded and I hope that my satisfaction with the result will be the same as that which accompanies me now. And what color I chose? name is Rose Arbour. This is a very mild color but in reality probably come out a little darker than the picture.
For three weeks this kolor be levied on the wall and I can not wait. for additional opted for a beige and brown tones with and violet. So that was not too sweet. Also does not preclude the addition of some pink and white even as I already have these things so the damage would lie further in the corner. It may be useful for something. But it remains to be seen.

I have for you a few pictures that are waiting in line for treatment and for a moment of free time. Unfortunately, the time for cleaning before the holidays, tasks, and a class for college work and scheduled to repair. So I hope this which also deal with the mess before Christmas - a successful and fruitful cleaning :)


1 komentarz: