8.05.2012

goodbye spring ??

Wiosna odeszła, jest zimno i nie ma słońca. Ale pociesza mnie myśl, że zapowiadają od jutra ładną pogodę. Więc może w końcu będę mogła założyć krótkie szorty.
Ale mimo tak chłodnej pogody od paru dni jeżdżę do pracy na rowerze. Od razu lepiej się czuje i taka ranna przejażdżka sprawia, że mam już od rana dobry humor.

Mam dla was wczorajszy outfit. Nie powala na kolana, ale jak już wielokrotnie wspomniałam kocham wygodę i praktyczność. A w tej stylizacji czułam się tak jak zawsze lubię się czuć czyli komfortowo. W sam raz do pracy czyli elegancko a jednocześnie wygodnie i w moim stylu. No i na rowerek też w sam raz.

Uciekam na kolację.
buziaki :*

Spring is gone, it is cold and no sun. But it comforts me think that the promise of nice weather tomorrow. So maybe I can finally wear short shorts.
But in spite of the cold weather a couple of days I drive to cycle to work. I immediately felt better and ride this morning makes me in the morning a good mood.
I have for you yesterday's outfit. Do not knock on my knees, but how many times I mentioned I love the convenience and practicality. And in the styling, I felt like I always like to feel that is comfortable. Just in time for work that is both elegant and comfortable in my own style. Well, the bike just in time too.

I'm running away for dinner.

kisses.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz