31.05.2012

moment of breath

Dzisiaj mam chwilę oddechu, a dokładnie po pracy zamierzam zająć się sobą. Długa i ciepła kąpiel, malowanie paznokci, dobra i zdrowa kolacyjna, mój ulubiony film w towarzystwie jedynie gorącej kawy.
Przede mną zaliczenia. Szykuje się długi miesiąc. Na szczęście nie jest tak źle. nie mam egzaminów z dnia na dzień tylko w długich odstępach czasowych więc mam czas na pracę i naukę. Jestem naładowana pozytywną energią.
Dostałam zaproszenie na ślub. Od dawna miałam ochotę na dobrą wesleną zabawę. i wykrakałam :). We wrześniu będę się bawić.
Już mam na oku sukienkę. Nie miałam okazji jej kupić a teraz już mam na co.
Jak myślicie asymetryczna sukienka - z długim tyłem i krótkim tyłem będzie dobrze się prezentować? w dodatku marzy mi się ona w kolorze beżowym lub pudrowym różu.


Today I have a moment to breathe, and just after work, going to take care of themselves. Long and warm bath, nail polish, good and healthy dinners, my favorite movie in the company of only hot coffee.
Before me pass. Is going to be a long month. Fortunately, it is not so bad. I do not have exams every day only at long intervals, so I have time to work and learn. I am charged with positive energy.
I got invited to the wedding. For a long time I was ready for a good wesleną fun. and wykrakałam :). In September I will have fun.
I already have an eye on a dress. I had the opportunity to buy and now I am at.
How do you think asymmetrical dress - with a long back and short back will look good? Appendix I dream of it in beige or powdery pink.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz