24.05.2012

yea

mam w planach nowy tatuaż. Od dłuższego czasu i coraz częściej o tym myśle. Tym razem chciałabym zrobić mały znak, symbol na stopie. 3 lata temu zroibłam w dniu moich 18 urodzin pierwszy tatuaż. Do tej pory jestem dumna i zadowolona z niego za każdym razem, gdy na niego patrze.  Moje plecy, a dokładnie linię kręgosłupa zdobi 7 znaków. Uwielbiam go. Jest taki jak sobie zażyczyłam.
Po 3 latach mam o tyle dobrze, że w moim niewielkim miasteczku otworzyli salon tatuażu więc mogę się umówić i np. po pracy sie udać  hehe.
A wy macie? jak wspominacie pierwszy swój tatuaż? A może macie w planach?
A oto kilka moich inspiracji.

I have plans for a new tattoo. For a long time and more and more I think about it. This time, I would like to make a small sign, a symbol on the foot. Zroibłam 3 years ago on my 18th birthday first tattoo. So far, I am proud and happy with him every time I look at him. My back and exactly the line of the spine is adorned with 7 characters. I love it. It is like he wanted.
After 3 years I have so much good that in my small town opened a tattoo shop so I can make an appointment and such after work to go hehe.
And you have? as you recall your first tattoo? Or maybe you have plans?
Here are some of my inspiration.





1 komentarz: